Sofie

Frossat i gamla minnen ♡

Publicerad 2015-05-09 23:34:51 i Allmänt

Åh jag dör. har suttit hela kvällen framför foton. Ska framkalla till min gravidbok och Elsas bebisbok. Foto från gravidtiden förlossningen och BB har jag gått igenom.
Tiden bara springer iväg, min nyfödda flicka är förbi :(
Snälla stoppa tiden. Ebbe låg på min mage, klappade den och nu har vi henne hos oss ♡
Ebbe är emellanåt på dåligt humör, mamman blir trött men nu ikväll har jag frossat i goa foto så jag måste knipa mig i armen, vilka fina barn Jag har! Sambo också för den delen.

Natti natti..

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-05-10 12:43:21

Ja det är intel alla förunnat,njut av småbarnstiden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela