Sofie

Toppen

Publicerad 2015-05-13 22:45:49 i Allmänt

Har haft två toppen dagar. Igår var syrran med familj här. Vi tog en runda på stan, fikade och lekte på lekplatsen!




Super trevligt med en spontan tripp mitt i veckan!
Idag har allt gått jätte bra, Ebbe på bra humör och Elsa sov bra, då kunde Ebbe och jag leka och jag fick en del gjort hemma. Ebbe bakade lera och jag tvättade plockade ur diskmaskinen och en del annat fix. Inte var dag jah fått det gjort när jag är själv med barnen. Vill vara med dem och ibland funkar det helt enkelt inte.

Ebbe har inte satt sig emot något och varit snäll mot syrran, inga tjuvnyp. Nyhetens behag har kanske lagt sig lite nu, vi har börjat hitta och komma in i våra nya roller!
Känns kanon att lägga sig utan att ha tjatat eller varit arg.




Glad liten är 6 veckor!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-05-16 10:27:11

Det var ju tur Sebbe fick köpa glass från glassbåten! Gladfisen Elsa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela