Sofie

uppdatering

Publicerad 2015-05-19 15:59:50 i Allmänt

Tiden springer och bloggen blir lidande.
Kvällarna har jag tillbringat på annat sätt, framkallat foto, köpt födelsedagspresent er till ebbe på nätet, lagt in foto till tidningen osv.
Timmarna Bara springer iväg!
Tänk att min gosse blir 3år på fredag!
Han är så omtänksam mot syrran och duktig, när han är på rätt humör, vilket för tillfället är nästan hela tiden. Blöjan har han lagt och vi har landat i våra nya roller!


I lördags hade vi en mysig dag på skånesdjurpark med syrran och hennes familj. Det största för ebbe var att han red på häst för första gången, trodde aldrig att han skulle våga.



Många spännande djur, kul att se när de matades! En trevlig tripp som uppskattades av oss alla!


Har träffat mamma och hennes väninna, vi hade en härlig dag utomhus. Kanon väder. Även Johans farbror och fru har varit på besök. De tycker att Ebbe är så duktig och trevlig, berömmer honom. Roligt att höra! Trevlig dag i hällevik, dock fortsätter mjällby att förlora :(

Nu vill jag ha lite härligare väder, kallt mörkt o ruggigt idag. Fick tända kökslampan Imorse, mörkt hela förmiddagen :(

Förra året hade Ebbe sandaler och shorts på sin födelsedag. Detta året har jag inte ens köpt ett par sandaler, galet :(

Kommentarer

Postat av: Birgitta

Publicerad 2015-05-20 14:34:45

Duktiga Ebbe som vågar rida! ♡

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela