Sofie

Planering pusslande..

Publicerad 2015-09-08 12:56:10 i

Sitter i bilen och väntar för Elsa sover, jag som tänkte köra inom Mairo, vill ju inte hon ska vakna av det heller. 
Inte kan jag hämta Ebbe heller, för han sover och köra hem mellan är inte lönt..
Det är en massa grejande med tider och allt som ska göras, allt från morgonbestyr till att hämta Ebbe.. för att få allt så bra som möjligt. 
Ibland borstar jag tänderna o tar på mascara innan jag ätit frukost för man vet inte om tiden finns sen ;)
Nä skämt o sido, oftast rullar allt på bra, men man har ju att göra.. 

Igår planterade ebbe o jag lite nya blommor. Han hjälpte mig och det var jätte mysigt, Elsa tittade på i vagnen som pappan höll koll på :)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-09-08 13:34:40

Så fint med alla blommor,den röda är fin fortfarande.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela