Sofie

Slutat med napp

Publicerad 2015-09-24 22:54:50 i

Jag är så stolt över min stora kille. Han är såå duktig, har ingen blöja, somnar själv, har slutat med napp, är så kärleksfull mot lillasyster, är klok och nyfiken.. Jag kan fortsätta, är så glad oxh stolt över min stora kille!

Det nya nu är att han, på eget initiativ ,har lämnat sina nappar till trollbebisarna som bor i vår 'skog'. 
Han kom på det, för han ville ha en hulken dräkt som Mio har.. han skulle önska sig det av trollen! 
Vi slog in napparna, tejpade, skrev brev och la ut napparna.. 
Helt med på detta.. 
Han gick och tittade om trollen hämtat sin klapp..
Imorse när han vaknade satte han sig oxh sa 'mamma, jag har slutat med napp'. Stolt!
Det var mörkt så han kunde inte se ut..
Men det ljusnade och Ebbe tittade ut.. trollen hade varit här.. 

Han har sagt några gånger 'jag tycker om napp', 'jag har slutat med napp'!

Somnade ikväll, utan bekymmer. Det har gått förvånadsvärt bra. Så duktig han är!

Iom att han var helt med på det oxh var med under processen därför tror jag det gått bra. Om jag bara tagit fem,  tror jag det hade varit tårar,  massa frågor o undran.. 
Naaw min kille är inte så liten mer, lilla gossen

Kommentarer

Postat av: Birgitta

Publicerad 2015-09-25 08:04:22

Ebbe är så duktig! Stora killen! ♡

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-09-28 21:37:20

Fantastiskt duktig! Det måste belönas när han kommer hit!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela