Sofie

Snuvan ovälkommen

Publicerad 2015-09-19 05:32:18 i

Jag trodde amningen skulle skydda lite.. Elsa är inne på sin tredje förkyldning sedan födseln, oxh då är hon ju inte så gammal. 
Började Igår kväll, ledsen och skrek. .
Var det maten jag ätit? 
Men i natt har hon legat på mig, upprätt, inte ätit något eller haft nappen, snuvan har kommit för att hälsa på ännu en gång.
Bara två veckor sen sist, Suck..
Nu sitter vi här i soffan, Elsa pratar oxh är glad.
Jag får väl se det positivt, hon är glad oxh det är lördag. Jag kanske kan få till lite sömn under dagen, då johan är ledig! 

Får hoppas denna dag blir bra trots allt! 
Trevlig lördag gott folk! 

Kommentarer

Postat av: Birgitta

Publicerad 2015-09-19 08:51:45

Vad tråkigt! Hoppas att det blir bättre under dagen ♡

Postat av: mamma

Publicerad 2015-09-19 11:00:46

Det är nog ärftligt du blev också snuvig var 14 dag värsta var att du blev trång i luftrören o fick in i inhalera jobbigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela