Sofie

Utflykt

Publicerad 2015-09-03 22:05:47 i

Idag väckte jag Ebbe och sa att jag packat lite fika och vi ska på utflykt. 
Han vaknade direkt, med ett bra humör. Yes!
Annars vet man lixom aldrig hur hans reaktion är. Hans humör och trots har varit bra nu några dagar.  Hoppas det håller i sig, så skönt när vi har dagar utan bråk och tjafs.  Det tar så mkt på mitt tålamod och humör. 
Vi gick iaf bort en runda till bron, Ebbe gillar att kasta stenar i vattnet.
Han sjöng för sig själv "jag går i vattnet", små log och var glad och nöjd.
Tänk vad lite oxh enkelt som gör honom glad. Lite kiwi björnbär äpple o några få kex, fika utomhus. Alla nöjda och glada!

Gick bortom lekplatsen på vägen hem, Elsa fick gunga för första gången. 
Världens bästa storebror tog lite fart och skojade med henne. 
Jag dör så go han är mot henne, mesta dels iaf. 
Hon skrattar o tittar alltid efter honom. 
Så här brukar det se ur hos oss. Syskonen leker på golvet. Han ger saker till henne. 
Förklarar 'den är upptagen nu Elsa'.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-09-04 20:31:32

De är för Härliga!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela