Sofie

Sjukstuga delux

Publicerad 2016-02-03 15:03:00 i


Ligger här i sängen med liten på armen. Repris från igår. Elsa har fått en släng till av feber, förkyldning och gnäll. Vi andra är på benen, men är fortfarande inte bra. Huvudvärk, snuva och hosta, fy sjutton, dumma influensa.

Elsa är inte alls sig lik. Slö, pratar inre,  gnäller, vill inte vara själv. Hon är 24/7 i min famn. Tur jag vant mig vid att sova med henne på mig. Hihi Brände mig nästan på henne i natt, dumma feber. 

Samtidigt är det mysigt när hon vill vara nära och mysa, min lilla vilding som aldrig annars är stilla. Jag ligger här och tittar på henne. Så fin och go hon är!
Blir så där löjligt stolt och varm i hjärtat när jag tänker på mina barn. Så stor, rolig och klok Ebbe är. Härliga kommentarer och full av sprallig och nyfikenhet! 
Älskade barn ♡
Här är Ebbe och Elsa lika gamla!

Tittade tillbaka i bloggen när Ebbe var lika gammal som Elsa! Hihi roligt att läsa och minnas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela