Sofie

Mammas dag ♡

Publicerad 2016-01-04 21:45:53 i

Ska snart lägga mig, måste bara snabbt skriva några rader om min goa mamma som fyller år idag!
Ett stort grattis till världens bästa mamma/mormor, hipp hipp hurra!

Du är stark, som fått ta mycket genom åren. Står kvar och är genomsnäll och go! Stöttar syrran och mig, finns där! 
En förebild som jag i mycket vill efterlikna, när jag i min tur är förebild och mamma till mina barn. 
Ja, i det stora, är glad att ha dig såå nära mamma ♡ 
Stort grattis bästa du ♡

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-01-05 11:07:43

Tusen tack fina Sofie,det är tack vare er som jag klarar det.Att jag haft sån tur o fått så fina Barn med Familjer.KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela