Sofie

Minns tillbaka för ett år sen..

Publicerad 2016-03-30 22:28:27 i

För ett år sedan hade jag precis pumpat i hopp om att förlossningen skulle starta. Jag som gått över en vecka, längre än med Ebbe också.
Jodå der gjorde susen.. Värkarna startade och vattnet gick på natten... Ett helt år sedan!

Spända och förväntansfulla att möta vårt andra barn. Dock hade inte Johan packat klart, jag behövde duscha och noll bensin.. Men sedan styrde vi bilen mor Karlskrona där vi några timmar senare, närmre bestämt 13.51 fick träffa vår fina dotter!

Nu ligger jag spänd för att möta hennes första födelsedag! Ebbe och jag har slått in presenter, tagit fram flaggan, allt redo inför morgondagen!
Nu såå.. Natti.. Imorgon firar vi Elsas 1års dag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela