Sofie

Ebbe 4år

Publicerad 2016-05-22 22:03:53 i

Min stora kille är nu 4 år,oj vad tiden går.. 

Han är så stor, duktig och klok. 
Föräldraskapet är ett heltids projekt, och många gånger tappar jag tålamodet. Men när jag hör dina snälla kommentarer eller ser ditt agerande tex till din syster, får mig att känna att jag lyckas och når fram med lite iaf och hjärtat svämmar över av kärlek och stolthet. 

Idag har vi firat dig med närmsta familjen, fina presenter, gott grillat och underbart väder. Varit utomhus hela dagen i strålande sol, åt goda grillspett man fick göra själva.
Ebbe har varit glad och nöjd, underbart att se hans glädje,  Hans dag idag!
Hipp hipp hurra hurra hurra hurra till min älskade kille på din dag! 

Kommentarer

Postat av: Birgitta

Publicerad 2016-05-23 09:03:20

Tack fö trevligt kalas!

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-05-23 20:08:11

En fantastisk dag,tack🎈🍰☕️🌞

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela