Sofie

Stolt över mig själv

Publicerad 2016-05-10 22:43:34 i

Sommaren har ju verkligen kommit! Så härligt och varmt. Barnen är utomhus i shorts och tagit,  springer barfota i gräset och har även badat lite i trädgården. Verkligen underbart!
I söndags hade vi mysigt hos farmor och farfar. Barnen badade i samma balja som pappa Johan badade i som liten. Roligt att de sparat saker och leksaker, som nu våra barn kan ta del av!
Jag måste berömma mig själv lite också! ja,johan är också duktig och springer! Jag har klarat springa hela rundan på 5km utan att stanna, 2 gånger. Är ingen löptjej oxh har inte tränat på några år nu, så är faktiskt lite stolt! Vi har börjat springa 5km vars 2 gånger i veckan, detta är andra veckan.. så vi ska inte bli för kaxiga här! Men vi har rest oss från soffan iaf!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-05-12 07:32:56

Ni är sååå duktiga💞

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela