Sofie

ullared

Publicerad 2016-05-16 22:20:22 i

Den efterlängtade ullared trippen är förbi. Är ett gäng tjejer som brukar åka varje år. Förra var jag inte med då Elsa var liten då.
Klockan 6 i lördags började vår färd mot varuhuset. 11 shopping sugna tjejer!
Jag saknar mina älskade ungar, var ju första natten i från Elsa. Johan hade dem så det var ju lugnt! Men välbehövligt, andas lite själv, sakna dem, prata och umgås med kompisarna, shoppa! 
Kunde haft lite varmare på kvällen, vi frös. Kröp in i en stuga sen oxh visade varandra våra fynd.
Go och lång frukostbuffe dagen efter. Ännu en shoppingrunda i varuhuset innan färden hem till den efterlängtade familjen.
Åt en såå God salladsbuffe till lunch, riktigt gott!

Är helt slut nu, varit på kurs tills kl 18 ikväll.
Resten av veckan,kvällarna då alltså, blir det bara mys med mina barn och sambo ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela