Sofie

dop

Publicerad 2018-04-09 22:40:57 i Allmänt

I helgen var vi på dop hos min systerson. 
Mysigt och avslappnat dop, allt gick bra, även dikten som jag läste. Fick äran att bli fadder till Svante, stolt och glad moster.

Söndagen spenderade vi med Svante, då Sally var på sjukhuset. Hon är verkligen duktig och stark, stolt moster.
Mina barn matade, bytte blöja och hade mysigt med Svante, annars är det fullt ös med Sally. 


En mysig helg med malmöligan ♡

För en vecka sedan var det snöstorm och bi gjorde snögubbe.
Igår och idag var det sååå varmt och fint väder. Verkligen efterlängtat. 
Grannskapet var här ikväll och spelade fotboll och hoppade studsmatta. Härligt med barnskratt och lek.

Mina älskade barn,ni är bäst

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2018-04-11 18:03:21

Fint Dop😍Är så stolt över dig som läser dikt inför alla i Kyrkan♥️💕💞

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela