Sofie

Längesen sist..

Publicerad 2008-04-22 22:37:51 i Allmänt

Syrran har tjatat lite på mig att jag ska uppdatera.
Men jag har inte haft tid. Förra veckan hade vi skola varje dag. Vi var i Ynde på studiebesök på en naturskola. Det var väldigt intressant. De jobbar mycket med utomhuspedagogik. Är lite inne på det nu:) Hoppas på att komma in på den kursen i sommar. Jag och Sebbe hade vår sista prakikdag i torsdags. Vi var ute med barnen i skogen, hade aktiviteter och lagade mat i stormkök. Det gick jätte bra och det var roligt. Dock mkt förberedelser innan, men det är det värt.
Vi var ute i naturen och hade lektioner varje dag förra veckan. Lagade mat ute 3 av dagarna. Nu är jag en riktig skogsmulle.. hehe:) Nä, men det var skoj!
Nu har äntligen det fina vädret kommit!! Helt underbart. Jag vill bara vara ute heeela tiden!
Nu ikväll har jag Ak och Karin varit ute och gått en runda. Ak har kommit hem från en 2 veckors semster i thailand. Vi har även köpt semestersittningsbiljetter nu. Jag längtar såå sjukt mkt till den 7e maj! Det ska bli sååå kul!!
Varje år går jag och mina tjejkompisar här uppe på den. Sinnes skoj!! Synd att inte Jenny är med detta året, men nu finns lilla Thyra här hos oss istället. Hon växer så det knakar, den lilla busen... Hon skrattade mkt åt mig igår:) hehe
Nä nu ska jag bädda ner mig, Sebbe och Jag ska till praktiken imorgon och få vårt omdöme. Ska bli kul att höra vad handledaren har att säga. Hon har varit super nöjd med allt vi har gjort och de andra på avdelningen har också berömmt oss! Känns skoj!:)
Hoppas på fint väder imorgon!!! Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela