Sofie

Drömmer mig bort...

Publicerad 2008-08-11 18:58:08 i Allmänt

Idag har jag träffat Liza! Hon ska inte flytta tillbaka till Teneriffa utan ska vara i Sverige lite till! nice!!!
Vi ses ju inte så ofta nu när jag inte bor i Malmö och hon har bott utomlands ett bra tag nu... Så det e skoj när man väl ses!
Tycker jag är inne i en liten seg "depp" period. Jag är såå slö och har ingen motivation till nått... Tråkigt väder och inget är direkt skoj... Bläää....
Men måste tänka att det finns dem som har det värre än mig. Man måste vara glad för det man har, det kan ändras när som helst... Får rycka upp mig lite...
Syrran är utomlands, kom och tänka på när vi var i Egypten. Det var super skoj!! Vill iväg igen. Bjuder på nårra störda bilder på mig och lillsis från Egypten!  Snart kommer hon hem igen! Men då får jag inte ha hennes säng mer.. hihihi....






Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-08-12 08:24:28

jag har sökt där du bor :) vill ju helst bo där, får helt enkelt vänta tills där dyker upp något

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela