Sofie

Hej och hå...

Publicerad 2008-08-19 19:49:00 i Allmänt

Ja, då var det dags att uppdatera igen... Nu har det gått några dagar sen sist...
Här kommer lite vad jag gjort de sista dagarna:
I Fredags jobbade jag på förskolan i Åhus, öppnade så jag var rätt trött efteråt. Jag och Mange kollade film och slappade, så det blev en lugn och skön fredagskväll.
I lördags gick jag, jenny och thyra upp en runda på stan. Kollade lite i affärer och åt lunch. Det var jätte mysigt, ett tag sen vi sågs ju... Thyrisen kan sitta själv nu, hon växer och växer. Hon är alltid så glad också den lilla solstrålen...
jag och jenny pratade gamla minnen som vanligt, alltid lika skoj!
På kvällen åt jag, Fia och Mange mat tillsammans, sen gick vi bort till Viktor där vi drack lite gott och spelade spel. Vi begav oss till Banken där vi fortsatte kvällen.
I Söndags slappade jag, laddade inför jobb på Måndagen. Sista jobbedagen för denna sommaren. Jag stängde, sen körde jag direkt ner till Malmö. Var inte här nere förrän vid 19.30..
Idag har jag och Syrran varit på Swedala Outlet.. Jag letar svarta byxor... Har hittat ett par Tiger och ett par miss sixty. Får prova dem sen en dag och se om de sitter bra. Jag och Mamma har varit på Malmö festivalen nu i eftermiddags. Vi åt gott och gick runt lite... Maten och människorna är det man åker upp för. Den hade sin glans för nårra år sen., när man var yngre. Nu tycker jag mest att det är jobbigt. Är bara där uppe en stund och sen hem igen... Skönt att det bara är 1gång/år..hehhe  

Ikväll blir det tv med mamma och syster! Hon är hemma från Magaluf nu, hon är dunder förkyld, lär säkert bli smittad...

Imorgon blir det nog en runda på festivalen med syrran, äta texasburgare och köpa ett par örhänge..sen blir det kstad.. På torsdag väntar Liseberg med mina tjejer:) Wiiee!!

Banne på Magaluf:   
Nu väntar vardagen för dig igen lilla systeryster! Inget mer sol, bad och goa drinkar...
Ja, som sagt, min vardag börjar också snart. Skolan drar igång på Måndag... Då är "sommarlovet" över och allvaret börjar med massa plugg, examensarbete och slutpratik. Fattar inte att jag bott där uppe i 3år nu och har endast en termin kvar.. Helt sjukt... Måste lägga in sista växeln nu, sista rycket.....  Bara att bita ihop...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela