Sofie

Höstpremiär på Grand

Publicerad 2008-08-30 17:56:11 i Allmänt

Ja, då var jag tillbaka igen... Det är mkt i skolan nu, men det går bra hittills. I Torsdags var jag och frida på handledningssamtal med handledaren i examensarbetet. Vi hade kommit igång bättre än de andra iallafall. Ska ha gjort en uppsatsplan till nästa samtal. Vi satte oss med det efter skolan. Sen gick vi upp på stan och fikade och tittade på folk! Jag köpte ett par byxor och två linnen.. Kanske tar bild på det en dag!!
Sen på kvällen i torsdags var jag en runda hos Jenny, Sebbe och Thyra. Det var trevligt!! Kul att snacka lite, de flyttar snart de dummingarna... hihi...Men förstår att de behöver en större lya nu när Thyrisen har börjat röra sig. Hon försöker dra sig framåt och sätter sig själv nu..Så duktig det lilla livet. Helt sjukt vad tiden gått fort och så mkt hon har utvecklats. Det var ju nästan precis som hon bara låg och sov hela tiden..hihiih...
Jenny, snart kommer ni inte få nån lugn och ro. Då får ni springa efter henne hela tiden... hihih...
Måste vara roligt som föräldrar att få följa sitt barn! Mys!!
Nu ska jag och frida snart till stan en runda. Jag vill bara ut i detta fina vädret!! Jag blir så glad av sol!!!
Visst ja, igår var jag hos Mange, vi såg film! Ett tag sen vi sågs nu, men han ville inte bli smittad av min förkyldning. Det är bättre med den nu och jag har fått min röst tillbaka!!

Ikväll blir det höstpremiär på Grand. Grand har alltid stängt under sommaren, så det var ett tag sen man var där och dansade nu... Blir kanske Kristin innan, hon fyller år idag! Sen blir det dans för hela slanten!
Kommer nog bli mkt folk, men trevligt ska det bli!!


Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela