Sofie

Liseberg

Publicerad 2008-08-22 16:30:56 i Allmänt

I Onsdags hade jag och syrran en trevlig eftermiddag på malmöfestivalen. Vi gick runt och tittade lite och åt den goda texasburgaren..   Jag köpte ett par örhänge! Sedagn gick jag direkt till tåget och åkte tillbaka till Kstad. Då var sommaren i Malmö över för detta året. Jag har inte tillbringat så många veckor i Malmö denna sommar, för jag har jobbat i Åhus. De andra somrarna har jag varit i Malmö nästan hela tiden... Men det har fungerat bra ändå.
Tack syster för en trevlig eftermiddag! Det räcker gott och väl att gå där en runda, käka och snacka med lite folk.

I går körde Jag, Frida, Sara och Anna till Liseberg! Det pissregnade hela vägen upp, så vi var lite smått deppiga... Men när vi kom fram så var det över gytt väder! Solen sken och vi hade en underbar dag. Det bästa med allt var att där inte var några köer alls... De väntade nästan på folk för att kunna köra karusellerna... Såå perfekt!  Annars kan där vara köer på typ 2 timmar, då förstörs ju allt kan jag känna... Vi åkte en massa karuseller hela dagen... Kanonen och Balder var roligast. I love berg och dalbanor!! Kanonen gick upp och ner...hehe.. Vi hade en super trevlig dag!! Tack så mkt tjejer!

  Frida, Anna och Sara är redo för en Balder-tur!

 Där uppe satt jag och frida, redo för att åka ner i en väldans fart...

 Det blev lite mat också!

I slutet av kvällen hade jag så himla ont i halsen, kunde knappt prata eller andas... Det är lite bättre idag, men jag känner att det är en förkyldning på gång.. Lagom kul nu när skolan börjar... usch... Så är lite smått seg och deppig idag..
Har iaf tvättat och städat här lite... Ska träffa Mange ikväll.. Blir en lugn kväll
Om jag orkar ska jag festa lite med tjejerna imorgon. Ta två glas vin iaf!

Min lilla vovve fick en Kramis innan jag åkte tåget hem... Han blir lite ledsen när jag åker...
Men vi ses snart igen...  

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-08-22 16:34:49

vilka mysiga dagar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela