Sofie

Såååå irriterad...

Publicerad 2008-12-15 21:26:18 i Allmänt

Imorse, 50min innan vi skulle träffa basgruppen, så skickade de sms att de inte kommer... Jag och Frida blev väldigt irriterade, framförhållning???
Det är över 2 månader sen vi planerade att vi skulle fixa denna redovisningen, men nääää... De vill istället att vi ska komma till dem i mellandagarna och fixa den. För det första så vill jag vara julledig och för det andra så tar jag mig inte till "en bit utanför klippan"...
De har valt att plugga i Kstad och det är inte vårt fel att de får pendla... De säger att det är vår tur att ta oss till Klippan. Jag flyttade till Kstad för att slippa pendla och när vi startade basgruppen så sa vi att vi ska utgå från kstad. Hur svårt kan det vara att åka hit. Vi har haft mkt hemstudier nu och hur jäkla svårt kan det vara? Blablabla.... Är såååå arg, ville bara ha den redovisningen avklarad.
Jag kommer inte åka till Klippan i mellandagarna.... Jäkla offer....
De känns som de planerat att ställa in det för att de inte pallar ta sig hit...
Jajja, ni kanske inte fattar, men är väldigt irriterad idag, jag som ville lägga redovisningen bakom mig..
Hoppas jag och frida kan göra den på egenhand, vill inte träffa dem och göra den...

Vi har fixat med examensarbetet idag och sen har jag julstädat hela lägenheten... Imorgon ska jag ha lägenhetsvisning och på torsdag kommer familjen och faster hit...

På onsdag ska jag till kåren en runda. Det kommer bli min sista kårenvistelse som student. Kommer vara blandade känslor.. Bartömning och många studenters sista kårenkväll... Sinnes....

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-12-15 21:32:31

du kanske kommer till kåren som en gäst :D

Postat av: Ida

Publicerad 2008-12-16 23:21:58

Du och Frida kan ju göra uppgiften själva... förklara läget för er lärare så kommer hon/han att förstå. Så jäkla tråigt sådant där, hade också fått spelet!! Att sedan slänga iväg ett sms 50 min innan är bara brist på respekt!



Ta hand om dig vännen (kul o se dig i vimlet i lördags)



Kram Ida

Postat av: Anna

Publicerad 2008-12-17 12:43:56

Hoppas ni får så kul på kåren!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela