Sofie

Helgen

Publicerad 2008-02-03 15:56:26 i Allmänt

I veckan skrev jag ett inlägg om bartenderutbildning, men sidan hakade upp sig så allt försvann. Blev lite sur så jag struntade i att skriva om allt igen...
Som sagt, funderar lite på att sticka till magaluf på bartenderutbildning i sommar. Sista sommaren jag är fri och kan göra lite vad jag vill. Jag har jobbat varje sommar sen i 8an och förra sommaren jobbade jag 10av 11 veckor. Lagom ångest. Har ju varken jullov eller sånt heller här på högskolan.
Så i Januari tar jag förhoppningsvis examen och får jobb sedan. Så detta är sista sommaren jag är lite ledig. så funderar på att strunta i att jobba och sticka iväg istället.
En lärare med bartenderutbildning. Låter gytt va? hehehe  Inte för jag kommer jobba som bartender, men aldrig fel med en utbildning till. det kostar en del.. men blir säkert en jäkla erfarenhet och upplevelse... vi får se hur det slutar.

Denna helgen har bjudit på fest och slöande i soffan. Jerry åkte till kstad för att festa med mig och tjejpolarna, det var skoj, längesen man träffade honom... Umgicks en hel del på högstadiet.

Idag städar jag bara en massa... Sitter och väntar på att golvet ska torka så jag kan ta tag i disken...

Imorgon ska jag gå iskolan, sen på tisdag ska stygnen bort! Det ska bli skönt. Då kan jag börja träna o simma igen! Wiihoo.. Sen efter det åker jag hem till MAlmöööö!
Wiiihoo, det ska bli gytt! Har inte varit hemma på nårra veckor nu.. Jag vill hem och äta mamma ur huset! haha
Är ledig ca en vecka, så det ska bli underbart!

På fredag ska jag och mamma ha lite egen tid! Vi ska på slagthuset och äta buffe och se little shop of horrors, det ska bli trevligt. Sen på lördag ska jag träffa mina gamla tjejkompisar himma, ska också bli skoj...

Jag längtar till tisdag och helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela