Sofie

ja, då var det fredag igen!

Publicerad 2008-02-29 11:22:12 i Allmänt

Jag har nyss kommit hem från skolan. Vi satt och planerade inför dagen då vi ska hålla i aktiviteter för 45 barn i idrottshallen. Det blir säkert bra. Grovmotorik bana med djungeltema! Alltså hinderbana där barnen får öva på grovmotorik som tex hoppa, krypa, balansera, hänga, åla mm....

Varken Jenny eller Sebbe har sina mobiler på, så jag antar att de åkt in inatt eller imorse... Är smått nervös och spänd nu:) Hoppas att de inte blir hemskickade ännu en gång...

Idag ska jag till stan med Johanna och Emelie.
Imorgon blir det träning 8.45 sen stan, ska fixa present till Ida.
Födelsedags fest hos Ida i Sölvesborg på kvällen...

Prinsessfesten var rolig! Tjejerna samlade! Alltid skoj!! Här kommer en bild på några av prinsessorna:)

  Trevlig helg!!!

Kommentarer

Postat av: Korn

Publicerad 2008-03-03 17:50:28

Såg att du hade skrivit kommentar på min blogg...
Fotona va ganska dyra, kostade 165 kr för ett foto. köpte 10 st o fick ett på köpet.. sura pengar men det kan va kul att ha sen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela