Sofie

Tillbaka i Kstad igen...

Publicerad 2008-01-14 23:02:07 i Allmänt

Nu är jag tillbaka i min egen lägenhet igen. Mamma, Pappa och hundarna körde mig upp i Lördags. Så jag fick tyvärr skippa Ekstens inflyttningsfest i lördags.
Men istället packade jag upp, sen cyklade jag bort till Åsa. Där vi och några kompisar spelade sällskapsspel och drack lite vin. det var väldigt trevligt. Jag och Frida stack en runda till Grand. Men vi stannade inte där så länge, för sedan hämtade Åsa och de andra oss så stack vi till Kåren en runda. Vi sjöng karaoke, drack cider och dansade!
Det var skoj att träffa kompisarna här uppe igen...

Idag har jag haft Opponering på det arbetet jag skrev under nyår. Jag kämpade mkt med det och opponeringen idag gick bra. Jag fick VG- av min lärare, vilket jag är väldigt nöjd med. (VG är det bästa man kan få)

På torsdag är även denna kurs över. Den har varit väldigt lärorik och bra. För er som inte vet har jag läst en kurs som heter Barns tal, språk och skrivutveckling under hösten. Jag har även läst en kurs utöver, så det har varit en tuff höst, med massor av plugg.
Nästa Onsdag börjar jag en ny kurs som handlar om frilufsliv, hälsofrämjan och idrott. Det ska bli spännande.

Mamma, Det måste ordna sig. Någongång måste väl vi också ha tur?!?... *pleeeaase*

Idag har jag även kommit igång med träningen igen! Vilket är väldigt skönt!

I veckan ska jag städa, träna, handla, träffa kompisar, gå i skolan mm... Lite smått och gott som man brukar göra!

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-01-15 01:06:49

absolut! ja ska se till att friskna till lite :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela