Sofie

Lördagsmorgon

Publicerad 2008-07-26 09:15:26 i Allmänt

Igår var jag duktig. Jag tvättade, handlade och städade.. Putsade till och med min balkong!!
Vid 22-tiden drog Viktor med mig hem till Fia. Vi tre och Mange satt där och snackade lite, de drack en massa kaffe..
Nu väntar jag på att Fia ska komma hit, vi ska till Viktor och äta frukost och sen ska vi sola i hans trädgård!!

Ikväll blir det grillning och lite rosévin!! Mums!

Ska ta lite bilder som ni får se sen... Ut i solen med er!! hihih

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2008-07-27 20:22:26

Hej Sofie!! Var kul att se dig igår!! Vi måste snart ta en fest! Vilken helg kan du, kanske lika bra att bestämma nu så att det inte rinner ut i sanden?! kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela