Sofie

Min lilla lya

Publicerad 2008-07-09 10:31:27 i Allmänt

Mitt internet fungerade inte igår kväll, därför kunde jag inte lägga in nårra bilder på lägenheten..
När jag flyttade upp till Kristianstad, hösten 2005, då bodde jag i ett korridorsrum.
Men nu bor jag i en liten etta med kokvrå och balkong... Också studentlägenhet, men dock eget kök!

Kanske inte de bästa bilderna men det är iaf nårra! Får iaf ett hum om hur det ser ut här hemma...

  Där är min bäddsoffa, soffbord, lite av tvn...

  Byrån och tvn...

 En annan vinkel... Där är även min "puff" från Egypten!

 min fina blomma med byxor som kruka..hehe

  Mini köket! Från köket går man ut till balkongen...

Jag har även en bokhylla, dator, toalett, hall, klädkammare, garderober mm..Som jag inte tagit bild på nu...

Toaletten är helkaklad och nästan lika stor som lägenheten... Nice!!


Sen det bästa är ju att man har nära till alla vännerna..Bara att gå ner en trappa, gå till nästa hus eller cykla 5 minuter. Underbart! Inte som hemma i Malmö, alla bor överallt... Det är också nära till stan och cykelavstånd till nästan allt! Perfekt! Trivs som fisken i vattnet... Men gytt att ha storstan där hemma som man åker till ofta... Bra blanning..:) hihih

nu ska jag snart till jobbet... Stan ikväll med tjejerna.. Käk och Daniel Lemma!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-07-09 15:33:37

Hej Sofie! Gud vad söt liten lägenhet :) jag får försöka få tummen ur röven och ta lite foto på min också och lägga upp. Jag trivs som fisken i vattnet, underbart att bo själv :) Haha.. så du sket i Pågens, starkt av dig ;) Om 1,5 vecka väntar 4 veckors semester på mig, underbart! Har du något ledigt i sommar? eller du jobbar hela tiden? Ha det bra. KRAM

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-07-10 10:02:00

hehe ;) så bra att du kom in! ska få reda på det mellan den 10-15 så det är antingen idag, imorgon eller på måndag antar jag :) jo det är ganska bra hemma, lite smått uttråkad bara, får gå ut och sola eller något :) hur är det själv? kramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela