Sofie

Semester

Publicerad 2008-07-25 18:47:50 i Allmänt

Jag jobbade långa dagar i Måndags, tisdags och onsdags... Jag stängde och öppnade, det gick bra! I går började min semester! Ska bli skönt att vara ledig lite...
I Tisdags efter jag slutat så åkte jag och Mange till Åhus... Käkade glass, var på stranden och i hamnen... Sen var vi här och kollade lite på tv. Tessi var också med! Snäll och söt vovve!
I Onsdags efter jag stängt på jobbet, var i hos Åsa och Erik och festade lite... Det var trevligt.. Kul att träffa Frida, Carro, Sara och Åsa igen. Vi stack till banken, det var trevligt...
I Torsdags lyckades Mange få med en bakis-Sofie till stranden... Låg och stekte..Men det var nice! Tessi var den enda som badade av oss...
Idag har jag, Fia och Mange varit istan..Lunchade och kollade runt lite.. Sen har jag och Fia solat lite... Skoj att träffa Fia igen, efter hennes lilla semester tripp! Nu har jag nyss städat min lägenhet.. Väntar på att golven ska torka... Får sitta här lite så jag inte halkar runt här... Sen blir det att städa toan och diska lite...
Sen ska jag laga lite bakpotatis och slänga mig framför tvn med lite popcorn...

Imorgon väntar solning, grill och lite fest! Ska bli trevligt!!

Vill träffa Jenny och Thyra snart..Längesen..Den lille flickan kan sitta själv nu! Duktig!! Får gå bort där en dag nu och hälsa på dem!!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela