Sofie

Banneeee

Publicerad 2008-06-30 22:56:25 i Allmänt

Fick nyss reda på att syrran och hennes polare kommer hit på fredag. De ska vara i min lägenhet fre-lördag. Det är ju kstaddagarna då och de ville göra stan..hihih..Jag får fly fältet.. Jag och Sofie ska på fest, så det gör ingenting...
Hoppas jag inte blir vräkt efter deras festande...


Jag försökte mig på att fixa ett nytt bloggutseende... Men fick inte rätt på alla koder och annat skit... Sånt kan inte jag.. Bläää.. vill ha lite foto och sånt... Får försöka en annan dag..
Nu ska jag krama kudden.. ska upp typ halv 6 eller nått...
När jag jobbade på Pågen, då hade jag redan börjat jobba när klockan var halv 6... Puuhh... det var jobbigt..



Tårar, ensam, saknad, ångerfull, mörkt, hat, HOPPAS...
förlåten? Lösa sig? fri?    Undrar...
Få upp ögonen? Lämna det bakom? Gå vidare? Sluta här?

Framtiden? ovissheten............................ Punkt.

Kommentarer

Postat av: lillis

Publicerad 2008-07-01 02:02:55

Fiia, synd att du inte kunde komma. Men ja vi får ses snart tycker jag också. =) jaa mkt jobb och så nu, du med?? PUSs

Postat av: Fia

Publicerad 2008-07-01 21:47:18

Jepp, du får fly hur mkt du vill hir här.. alltid! =) O kul är bara förnamnet på vad vi ska ha på fredag! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela