Sofie

Fullspäckad vecka...

Publicerad 2008-06-28 16:36:45 i Allmänt

Tisdag: Jag stängde på jobbet, det gick bra! Där är knappt nårra barn nu när det är semestertider så jag gick hem redan vid 17. Efter jobbet stack jag hem till Jenny, Sebbe och Thyra. Jag var ju tyvärr inte på hennes dop så jag stack dit och gav henne en liten present i efterskott. Hon har blivit stor nu den lilla tösen. Hon satt uppe med oss och tittade lite på Allsång på skansen...
  En liten Thyris i Pyjamas!

Onsdag: Jobb sedan stack jag hem till Sofie. Jag, Sofie, Therese och Viktor hade myskväll. Vi hade drinkkväll med tacos och fotboll. Det var väldigt trevligt och gott! Började 7.30 dagen efter, gick upp 5 så man var lite trötter.. Men det får man vara ibland... Det är ju sommar och man måste få hitta på lite roliga saker också!

 Drinkar och glass! MUMS!



Det ser väl smaskens ut?

Torsdag: Ja, som sagt började jag tidigt, så jag slutade tidigt. Jag gick hem och vilade lite.. Var rätt trött.. Någon hade fest i mitt hus så somnade inte förrän runt 00.30 kanske... På kvällen var jag och Sofie hemma hos Viktor och åt och kollade på fotboll. Det bjöds på grillad korv med bröd med tillbehör. Spanien vann... Vi hejjade ju på Ryssarna..heheh... Det var också trevligt.. God mat, trevligt sällskap och bra fotboll!

Fredag: Jobb... Sen efter jobbet åkte jag ner till Malmö.. Syrran fyllde 19år!! Grattis lillsis! Jag var hemma och tog det lugnt... Kollade på tv, var ute med vovvarna och så.. Myspys!

Lördag: Jag och Mamma var ute med hundarna..sen köpte vi nårra skor på skopunkten... fina köp, dock inte på rea, tyvärr.. hehe.. Nu lagar vi mat och ska snart äta. Syrran är och jobbar idag också.. Ikväll blir det kanske en pubsväng med Bini, eller så blir det en chill-hemma-mys-kväll med lite gotte... Återstår att se hur kvällen slutar

Det var en sammanfattning i korta drag. Det har varit en väldigt trevlig vecka, har hittat på lite av varje..Så har inte bara jobbat och slitit...

Trevlig lördag!!!

Kommentarer

Postat av: Din Mamma

Publicerad 2008-07-01 19:11:03

OOOPS Jag tycker du hittar på trevliga saker även på vintern!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela