Sofie

midsommarfirandet över...

Publicerad 2008-06-22 14:00:10 i Allmänt

Jaha, då var midsommar över. Då går vi mot mörkare tider nu då..hehe.. Usch..Vill ju ha sol och värme!!!
Midsommarafton firade jag hemma hos Sofie. Vi åt gott, drack gott och spelade kubb mm.
Jag gjorde även min första krans. Wiihooo!! Kanske inte världens finaste och rundaste, men den passade och det blev jätte fint med blommor i håret! (Nu vet jag hur man gör, och jag ska göra en varje år nu! hihih)


Jag, Sofie och Kristin i våra fina kransar!!



Sofie blev lite suddig.. Någon hade nog fingrat på min kamera...



Här avslutar jag midsommarbilderna med en glad midsommar Sofie!


Igår var jag hemma och slöade. Kollade Holland-Ryssland. Sjukt... Detta EM går inte som jag trodde...
Undra vem som tar hem det? Alla lagen jag trodde på är ju typ ute....

Hoppas ni hade en trevlig midsommarafton... Nästa vecka väntar jobb...

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-06-22 15:49:47

Hej

Va fin du är i din krans!!!

Den är nästan lika fin som de pappa köpte till er när ni va små.Vi var alltid i pildammarna o dansade små grodorna.Puss o Kram från Mammi.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela