Sofie

Måndag

Publicerad 2008-03-03 22:57:51 i Allmänt

I Lördags var jag i Sölvesborg på födelsedagsfest, Ida har fyllt 26år. Det var trevligt. Vi var på Grand sen!
Idag var Sebbe i skolan...Jag fick se bild på Tyra...Sweet:) De har även lagt in en bild på henne på www.fodda.nu
Idag hade vi rörelsepass till musik i skolan... Vi har fått i uppgift att göra ett rörelsepass med passande musik o rörelser till på fredag. Idag har jag laddat hem massa barnlåtar... Det var roligt att lyssna på Luftens hjältar, smurfarna och bamse mfl igen...hehe Längesen...:) Ska välja ut 3st som jag ska hitta på lämpliga rörelser till.
Det blir svårt, men hoppas det går bra! Ska visa upp det för klassen på fredag...
Blir en del plugg denna veckan. Sebbe och Jag ska till praktiken på torsdag!

Idag har jag handlat, tränat o pluggat.
Imorgon blir det skola och träning. Får se om jag går bort o hälsar på familjen Ormberger-Ekdahl. De kommer hem från BB imorgon!! Det är inte så långt, vi bor nästan grannar!


Visst ja. Var lite deppig i fredags. Jag fick ett brev från citykliniken att jag måste dit igen och skära bort ytterliggare från det utslaget jag "opererade" bort för några veckor sen. De skrev att det var en hudförändring och de måste göra om det för att det inte ska utveckla cancer och så... Det var exakt samma brev som mamma fick för ett tag sen..Vaddå otur?? Vad är sannolikheten lixom? Men jag får väl gå dit MOT MIN VILJA... Jag hatar sprutor och känslan att de ska skära och sy ytterliggare en gång..och på samma ställe..Det är inte läkt än ju... Jag dööööör...
Bläää... Men har väl inget val, antar jag....:(

Här kommer en bild på lilla Bebben Tyra.... Måste bli på bättre humör nu efter detta inlägget..:)

 (bilden är från www.fodda.nu, hon är endast 1dag gammal...Lite skrynklig..ihihih)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela