Sofie

Påsk i Malmö

Publicerad 2008-03-21 23:54:46 i Allmänt

Nu är jag hemma i Malmö igen! Det blev bara en kort visit i kstad. Jag kom upp i Tisdags och kom ner till Malmö i Torsdags. Blev fest i Onsdags med `Frida och Carro, det var trevligt!

I Torsdags handlade mamma, pappa och jag påskmat o lite annat. När vi kom hem så gjorde vi en sallad med räkor, ägg, sallad, grönsaker o massa annat gott i... Så här blev resultatet...

  Väldigt gott o nyttigt :)

Idag har jag varit med pappa och tränat på gymmet. Är inte så glad för gym, men gick på bandet och tränade lite blandat. Det var ett tag sen jag var där, så det var helt okej.
Annars har jag slappat framför tvn med lite popcorn!:)
Imorgon blir det lite påskfirande med familjen, andy, mormor och farmor. Maud och godis! Blir trevligt.. Ett tag sen jag träffade farmor o mormor nu... Blir inte så ofta iom att jag bor 10mil ifrån dem.
Sen senare på kvällen ska jag träffa några tjejkompisar!

Glad Påsk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela