Sofie

Ett stort tack :)

Publicerad 2008-11-21 18:16:23 i Allmänt

Tack till alla som har grattat mig och för alla fina lyckoönskningar till jobbet!

Igår ringde en rektor från en nyöppnad förskola, men jag var tyvärr tvungen att tacka nej till intervjun.
Mormor säger att jag måste ta det till mig att jag blev uttagen och fick jobbet. Jag ska vara glad och stolt, men istället glädjs jag inte riktigt åt det utan ser istället nya "problem" i form av att jag inte har lägenhet , examensarbetet osv... Det är inte bra, måste bli bättre på att se fördelar och glädjas lite åt det istället för att tänka vidare direkt...

I onsdags var Fia, Tessan, Kristin, Emmelie, Pauline och Jag på kåren en runda. De hade damafton där, det var trevligt. Det bjöds på mousserandevin, tilltugg, modevisning, underklädesvisning, vinprovning, tipsrunda, fotbollsspel, poker mm. Det var väldigt trevligt.
Jag har varit på min första vinprovning, hehhe.... Vi luktade och smakade på olika röda viner. Jag kan inte så mkt om röda viner men det var spännande.

Annars har jag och Frida varit och observerat till examensarbetet, har även skrivit ihop lite idag. På Måndag ska vi tillbaka till dem och intervjua och göra några fler observationer. Men innan dess är det helg!!

Igår hade jag och frida en taco-glöggmyskväll!
Ikväll blir det idolmys med några vänner...

Får passa på för snart flyttar jag ju.. Måste ha en lägenhet, börjar få smått panik...
Hoppas det löser sig...

Imorgon blir det inflyttningsfest hos Anna och Martin! Det ska bli trevligt att träffa alla vännerna på en och samma gång! Som sagt, måste ta tillvara på tillfällena nu, för snart flyr jag fältet..hihih....

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2008-11-21 18:21:46

Klart du ska vara glad.... det löser sig. Det gör det alltid. Du kanske inte får din drömlägenhet på en gång men något typ av boende ska de nog kunna skaka fram till dig! Stressa inte ihjäl dig nu!! KRAM vännen (kommer sakna dig sjukt mycket)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela