Sofie

Helgen är över

Publicerad 2008-10-26 19:21:05 i Allmänt

I fredags var det sista dagen på praktiken. Kan inte förstå att det redan gått 5 veckor och att det gått så bra!! Det var min slutpraktik och nu ska jag snart vara färdig! Det är helt otroligt... Har bara några veckor kvar på högskolan sen får jag min lärarexamen... Hur sjukt låter inte det?
Förra året när några av mina vänner hade sin slutpraktik så hade jag lite ångest.. Det verkade svårt och att det är det sista, du ska kunna allt sen...
Men nu har jag klarat även den!! Jag fick ett jätte fint omdöme! Så jag är nöjd!!

I fredags satt jag och pratade med Pauline. Helt plötsligt bestämde vi oss för att ta en spontan festkväll! Vi drack lite vin och tittade på idol! Sen stack vi till banken en runda. Martin mötte upp oss där. Vi dansade lite och satt och pratade lite. Det är skoj med spontankvällar!
Tyvärr blev Anna och Martins inflyttningsfest inställd. I går och idag har jag slappat.. Jag har gjort klart morgondagens examination.. det är inte lätt.. Men har inte så mkt kvar, så bara att bita ihop...
Jag har även passat Stig ihelgen (Fias katt). Varje gång jag har varit där så har han legat i mitt knä och gosat! Har klappat honom massor!! Lille sweet Stig!!
Jag ska kolla på tv och slappa ikväll.. Imorgon är jag återigen tillbaka på Högskolan..Ett tag sen man var där...
Till helgen kommer syrran och mamma till mig och vovvarna såklart!! Ska bli skoj!


Hatar detta jäkla vädret.. det har bara pissregnat hela dagen..Snacka om deppsöndag.. Bara plugg och regn...


 

BLÄ BLÄ BLÄ BLÄ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela