Sofie

Skönt att det är över..

Publicerad 2008-10-19 12:26:34 i Allmänt

I fredags kom Annika på besök.. Hon skulle bedömma mig i min lärarroll. Hur jag motiverade allt jag gjorde, vad jag hade för syfte, mål osv... Det gick jätte bra! Jag fick bara höra bra ord från henne och min handledare. Skönt att ha det avklarat nu! Nu återstår bara en vecka på praktiken... Blandade känslor. Har ju precis kommit in i verksamheten, lärt känna pedagoger och barn.. tråkigt att sluta då..
Har tre examinationer och examensarbetet som väntar...

Efter praktiken i fredags körde jag ner till Malmö. Vi åt gott och tog det lugnt framför tvn i fredags!! De har fått det jätte fint hemma!
Annars har jag varit ute med hundarna, varit hos farmor, hos mammas kusin och varit istan en runda!
Det har varit skönt att vara hemma och hälsa på, koppla bort skolan och kstad lite.. Aldrig fel med miljöombyte!
Då bär det av norrut i eftermiddag igen.. Innan det blir mörkt, så jag inte träffar på ännu en Älg på motorvägen, mindre roligt.

Alltid blandade känslor när jag lämnar Malmoe...


 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-19 22:06:08

Kom hit och koppla bort istället :) Här har vi soffor som man kan ligga på med, men vi har ingen hund.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela