Sofie

Väntar besök...

Publicerad 2008-10-31 11:57:02 i Allmänt

Halloween-partyt var trevligt.. Flickorna var samlade (några saknades tyvärr), gott vin och utklädnad!
Vi kollade på bonde söker fru, det blev mest snack så jag kollade på programmet på datan igår, hehe


Djävul-Sofie och Prinsess-Frida!

Emmelie, Fia, Pauline och Jelena!


Vi är glada!

Mamma; Jag ser väl inte så farlig och hemsk ut? hihi

På kåren så dansade vi och snackade med massa människor. Längesen man var där, så det var trevligt!

Igår slappade jag, var och köpte pizza. Var grymt sugen på det.. nu dröjer det länge tills nästa gång..
Har även börjat lösa sodoku.. det är skoj!! Jag börjar bli duktig på det! Me like!! Har fått dille på det..hehe...

Nu är familjen på väg hit! Ska ha en mysig helg hos mig i Kstad!! Det ska bli trevligt!

Kommentarer

Postat av: Anita

Publicerad 2008-10-31 14:40:45

Ha en trevlig helg med mamma o syrran!

Kram Anita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela