Sofie

Vovven!

Publicerad 2008-10-19 19:49:58 i Allmänt

Nu är min lille vovve ledsen där hemma. Han ligger och deppar för att jag åkt hem till Kristianstad...
Alltid när jag är hemma ligger han och sover bredvid mig, annars ligger han inne hos mamma. När jag packar väskan så vet han att det är dags för mig att sticka.. Då blir han sur... Att sånna små liv kan tänka och förstå så mkt... Han får deppa lite, tills nästa gång jag kommer ner. Då blir han blir såååå glad när jag kommer. Han hoppar och piper i säkert 10minuter... Den lille skiten!!! Lille vovven!!

  Nyfödd...     Ligger och chillar på ryggen :)


Min vovve kan posa :)

Min lille Ruben!!

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-10-19 22:35:04

vadå pytteliten som nyfödd :)

Postat av: Ida

Publicerad 2008-10-20 15:35:24

Nawww... sååå söt :) Visst är det mysigt med någon som älskar en så villkorslöst???

Postat av: mamma

Publicerad 2008-10-20 20:06:59

Just nu bråkar han med sin bror. Ska du inte sätta in en bild på det andra vild djuret?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela