Sofie

Seglördag...

Publicerad 2008-09-13 19:17:40 i Allmänt

Ja, då har man sett en tråkig och dålig fotbollsmatch. Malmö mot halmstad.. Det var så dåligt så jag till och med tog upp boken i slutet... Kände att det gav mer, då är det kris.. hehe

Jag har läst strängboken nu, somnade även lite i eftermiddags.. Det blir så när man inte riktigt har motivationen och är allmänt seg..
Jag har ätit bakpotatis idag!
Idag är det en riktig seglördag som jag spenderar med mig själv, soffan, tvn och boken.. Ikväll blir det tv och lite popcorn för att koppla bort lite.. Efter 22 ska jag skriva en sammanfattning på två böcker som jag skulle lämnat in i torsdags men inte har hunnit pga operationen.. Så det är rätt skönt ändå att ha pluggat undan lite, så slipper jag ha det hängande över mig.
Men visst lockar det att festa lite och umgås med vännerna, men det får vänta. Vågar inte gå ut och belasta benet riktigt än.. Sen kallar böckerna. Imorgon blir det lite fokus på tentan och repetera lite...
Tråkig helg med som sagt behöver det...

Ska koppla lite till det föregående inlägget så är det inte riktigt så hemskt att vara halv... Det är skönt/bra att få sakna det ena eller det andra för annars uppskattar man inte det... När jag bodde hemma så visste man inget annat, då ville man bara iväg, man gick varandra lite på nerverna. Men nu saknar man hemmet och längtar!! Det hade man inte gjort annars om man hade varit hemma varje dag kanske?

Imorgon kommer Mange till Kristianstad igen, har inte setts så mkt denna veckan pga jobb, plugg, operation och nu är han i gbg... Nästa vecka har jag mkt att göra, får försöka klämma in det ändå! Vi får se..hihi

Snart tv och popcorn...höjdpunkten för dagen... inte så höga krav idag.. hahahha! Hoppas ni har en trevlig lördag!

Förresten, mitt ben är bättre.. Jag går nästan helt vanligt nu.. Gick rätt mkt igår så benet var ansträngt och musklerna spända. Det har börjat klia väldigt mkt också, men det är för det läker, i hope!! Så det blir förhoppningsvis bra snart!!

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-09-13 22:30:40

ja har ingen aning :P ska ringa dom på måndag och berätta vilken ja ska ha. tror de blir den ja kollade på först i o me ja ej fått tag på hon andra, vill ju inte ta en lägenhet ja ej har tittat på :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela