Sofie

Äntligen!!!!

Publicerad 2009-04-01 21:47:15 i Allmänt

Äntligen har jag fått internet och hemtelefon i min lägenhet! Telia har klyddat och klyddat... Har varit väldigt irriterad och arg.. Men nu funkar det igen!!!!!!
YEEEESSS! Tack till syster min som har hjälpt mig...


Det blir lite träning denna veckan. Igår, idag och imorgon! Det är roligt och jag känner mig duktig efteråt! Härlig känsla!
Nu slappar jag lite i soffan, imorgon väntar en ny dag på jobb.
Om jag hade varit student nu, så hade jag festat med tjejerna ikväll. Förfest med de bästa tjejerna och kåren!

Meeeen på Lördag ska jag åka upp och träffa några av dem! Det ska bli jätte trevligt!


Så underbart väder det har varit i eftermiddag. Vi stängde ute idag. Sååå skönt..

Hoppas jag har tid och lust att skriva lite roligare inlägg sen en dag..

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-04-02 17:59:21

Ja det var ju för väl att internet kom igång så du slipper vara så isolerd.stackare!! Men det kostar en planka o snitzel. Ha Ha..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela