Sofie

Kristianstad besök!

Publicerad 2009-04-25 08:43:01 i Allmänt

Igår hade jag och syrran en liten myskväll. Jag tvättade och fixade.
Vi kollade på Talang och åt pringleschips! Mums! Det var nice!

Idag ska vi köra upp till Kristianstad. Jag ska klippa mig hos Emelie! Hoppas det blir bra :)
Sedan ska vi fika lite med några kompisar. Blir kanske i solen i tivoliparken! Underbart!
Jag älskar sol. Så härligt att vara ute hela dagen med barnen på jobb. Då får man lite färg i ansiktet också :)

Efter fikan så ska jag och johan till Fia på lite fest och Banne ska festa med Frida, Carro, Pauline och co!
Det blir nog jätte trevligt! Skoj att träffa vännerna där uppe igen!

Ser framemot dagen! Wiihooo! Snart är vi på väg norrut!

Idag kommer jag bla att träffa:

 Pauline!!

 Frida

 Fia


 Vicke

 Syrran

Har inga bilder på er andra på denna datan!!

Trevlig helg! Njut av solen!!

Kommentarer

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-04-25 09:07:43

Hej kan tyvärr inte följa med o fika idag, håkans pappa har blivit inlagd på sjukhus, ska hälsa på honom, o så ska vi på rally, ha så kul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela