Sofie

Lyser upp

Publicerad 2009-04-15 21:23:35 i Allmänt

Barn har så roliga saker för sig. Ibland kan man bara titta på dem i all evighet.
De kan säga väldigt roliga saker ibland! Såå sweet.
Igår när jag kom till jobbet efter påskledigheten så kom en tvåårig flicka springande emot mig och gav mig en jättekram!
Då blir man glad!
När jag gick från jobbet idag sa en flicka: "Hejdå Fii". De är så goa de små liven.
De har inte levt länge, men de kan ändå så mkt och man slutar aldrig förvånas. Roligt att få följa deras utveckling.
De små kommer ibland till en och vill upp i knäet :) Hålla en i handen..
De är såååå goa när de vaknar efter de sovit, när de sitter i knäet och är så mys-trötta.

De skrattar och allt är oftast toppen. De hoppar, dansar och skrattar. Leendet är upp till öronen.

De små liven lyser upp. Ibland kan man bli irriterad på dem... Men man måste alltid tänka att det finns en bakgrund till deras agerande och sätt. Vissa barn har säkert inte det så lätt, de små liven...

De sprider mkt glädje





Igår var jag och några kolleger hemma hos en kollega. Vi snackade och åt langos som hon hade gjort. Det var mkt trevligt och gott!!


JAG SKA PÅ MALMÖ FF MATCHEN PÅ SÖNDAG!!! Skånederby :) Min första match på nya stadion!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela