Sofie

Underbart väder!!!

Publicerad 2009-04-02 21:01:14 i Allmänt

Träningen för denna veckan har gått bra. Syrran och jag har varit duktiga!! Idag på passet var jag seg i benen. Det känns att det blivit tre jympapass denna veckan och så cyklar jag till och från jobbet.

Idag har vi haft en härlig dag på jobbet. Vi har varit ute i stort sätt hela dagen. Vi åt mellanmål ute, det var sååå skönt!
Barnen och vi är glada när solen skiner! De kan vara ute och springa och leka. Idag har vi letat nyckelpigor och maskar.
Barnen tyckte det var skoj. Jag frågade dem vad de tror att nyckelpigorna äter. Två pojkar sa blad och spagetti. De är för goa! De säger så mkt roliga saker... De är så söta när de skrattar och busar, hihih. Sweet!

Igårdagens Vakna med the voice (ett morgonprogram på kanal 5 och radion) gick de ut med att Jakob hade fått sparken. De la fram det väldigt seriöst, med tillbaka blickar på hans två år och de sökte en ny programledare. Det var många lyssnare som ringde in osv... De la fram det väldigt seriöst och sorgligt. Sedan idag visade det sig att det hela var ett aprilskämt. Jag tycker att detta var väldigt onödigt, det är väl inget roligt att skämta om?? Men men, blev du lurad igår? Min kollega lurade några av barnen. "Du har ett hål på byxorna"... De tittade och kände överallt.. hihihi

Imorgon är det Fredag. Då ska jag på restaurang. Det ska bli gott och mys! På Lördag väntar en tripp till Krstad!
wiihoooo!!!


Hoppas det underbara vädret håller i sig. Uteserveringarna på Lilla Torg i Malmö har öppnat! Vårkänslor!!!
I LIKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela