Sofie

Ung?

Publicerad 2009-04-08 21:28:41 i Allmänt

Jobb idag. Idag har jag inte varit lika trött som igår, skönt!
Jag och Syrran har tränat idag. På friskis träffade vi hennes arbetskollega. Hon tyckte att jag såg yngre ut än Banne...
Hur ska man ta det? Positivt eller negativt? hahha... Ser jag såå ung/liten ut? hahaha Det är dock inte första gången jag hör det.
Jag är 4år äldre än syrran min... Hoppas det håller i sig när vi är 40-50:) hahha
Jag brukar säga att det är insidan som räknas! Jag har mer erfarenheter än syster min iaf! hihihi


Jaja, imorgon kommer nog Johan till mig :) Sen på Söndag kommer Frida! Längesen jag träffade min Frida...
Besök hela helgen! :) Skojjit!!


Imorgon ska jag klä ut mig på jobb, hiih. Ska ha gamlamormors förkläde. Hon har gjort det! Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela