Sofie

Why?

Publicerad 2009-04-18 23:02:59 i Allmänt

Idag har jag haft en trevlig dag med familjen och farmor. De har varit hos mig, farmor hade inte sett min nya lägenhet. Vi åt lite påskmat, det blev inget påskfirande för oss förra helgen så vi tog igen det nu istället.
Banne och jag var och tränade imorse, vi kämpade på!!!!

Jag har blivit väldigt snuvig, hoppas det inte blir värre.. Ska inte klaga.

Varför gör man ibland saker som man egentligen inte vill?
Agerar mot sig själv?
Struntar i att tänka på konsekvenserna?
Tänker inte överhuvudtaget?????? Vad/vem är det som tar över?


Behandla andra så som du själv vill bli behandlad... Försök iaf!










Jag saknar faktiskt Dig!



Imorgon befinner jag mig på Swedbank stadion. Skånederby, sol, fotboll, ohhh vi älskar Malmö FF.. Ja vi brinner för vår lag... Det ska bli underbart! Förr var jag alltid på matcherna. Men har tappat mkt sen jag flyttade.. Imorgon ska jag iaf besöka den nya stadion för första gången!
Hejja heeeejjjaaa DI BLÅE!

Efter matchen blir det fondue hos faster Anita! Ska bli mys och gott! Sååå längesen jag åt det!

Kommentarer

Postat av: Liza

Publicerad 2009-04-20 08:39:58

hej gumman!

du har blivit utmanad på min blogg..;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela