Sofie

Framtida barn? hhihihi

Publicerad 2009-08-03 18:25:29 i Allmänt

Jag hittade en länk på en blogg där man kan trycka in foton på sig och killen och få fram ett "framtida" barn. hahah
Jag var tvungen att testa detta. Jag roade mig med det ett tag och här är några resultat.. hahah
Hoppas dock inte att mina barn kommer se ut så.. hihih

    

Först fick jag och Johan ett mörkt barn, det är inte så troligt. Så efteråt trycka jag "light" på hudtyp.. hihi
Lite mer likt då... hahah

I fredags hade jag myskväll med Mamma. Syrran hade fest hemma så mamma fick fly fältet.
Vi åt kräftor, sedan såg vi en film och åt popcorn. Det var trevligt!
I Lördags skulle egenligen Frida komma, men det blev ändrade planer så jag, mamma och syrran grillade. Sen stack jag och mamma till Möllan en runda. Det var trevligt... Jerry kom också dit en runda, skoj att snacka lite!!

Nu är jag tillbaka på jobb igen, det har varit rätt jobbigt idag. Är med några barn som jag inte direkt känner. Snart är vi tillbaka på våra ordinarie avdelningar med våra barn och pedagoger. Är lite klyddigt på sommaren, när det är semestrar och annat.

Vill bara ha klart det piss arbetet nu... Det hänger över oss... Ska bli skönt när det e klart!

Till helgen ska jag och Johan till Helsingborg. Vi ska på Mia och Ingelas årliga Sommarfest! Ska bo hos Fridas familj. Det ska bli trevligt!!! Hoppas på fint väder!

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2009-08-03 23:13:58

ja tyckte att barnet i mitten va ganska gulligt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela