Sofie

lite smått och gott...

Publicerad 2009-08-19 20:31:54 i Allmänt

Igår gick jag hem från jobbet för jag mådde jätte illa och hade riktigt ont i huvudet. Jag trodde jag skulle kräkas, mådde sjukt illa. Jag gick hem och sov, sedan mådde jag bättre och kunde äta lite. Väldigt konstigt...
Nä, jag är inte gravid.. Alla mina kolleger frågade mig det idag. hihih
Vätskebrist eller nått kanske?

Det går bra med mina nya inskolningar. Vi får en massa små minisar som är födda 2008 nu. De är lite över 1år. Små och söta... Våra andra som är födda 2007 har blivit så stora nu. De kan prata mkt och har utvecklats mkt under sommaren. Så duktiga så!! Roligt att prata lite med dem nu, de förstår och härmar allt man säger. Mysig ålder

Igårkväll hängde jag med Mamma och Syrran en runda på festivalen, jag mådde bättre och kände att jag orkade. Vi lyssnade på Orup och Lena! De är duktiga och rutinerade. Många hits som alla kan oavsett ålder.. Riktigt bra!
Mamma och jag var och såg deras show i Stockholm för ett tag sen..

På sistonne har jag fått en del beröm och fina ord av föräldrarna där jag jobbar. Det är roligt att man blir uppskattad för det man gör. Av barnen får jag kramar och annat av varje dag!

Idag har jag städat, får kanske besök från Blekinge ihelgen! Jag hoppas, hoppas!!!
Imorgon är det terminens första arbetsplatsträff, kommer inte hem förrän 21 imorgon. Puuhh, lång dag..
Men det ska nog gå det också!

Min Mammi har bokat en resa till Kroatien med sin vännina. Skönt för dem att komma iväg lite.
Jag vill åka i Dec/januari kanske.. När jag slutar på mitt nuvarande jobb.. Bort från kylan. Det var underbart att åka i Januari, som när vi var i Egypten! Sååå skönt.

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2009-08-19 23:29:53

ska du resa i jul så följer ja me ;) vill bli bruner när alla andra e viter :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-20 21:39:43

Jaaag vill åssså

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela