Sofie

Toppenhelg!

Publicerad 2009-08-17 22:24:42 i Allmänt

Då var den efterlängtade helgen över. Banne och Jag körde upp till Sölvesborg på fredagkvällen. När vi kom fram så åt vi kräftor och räkor med Johan. Det var riktigt gott och mysigt! Hade saknat min pojkvän jätte mkt... Efteråt kollade vi på baksmällan, eller de kollade på filmen och jag somnade som vanligt, hehhehe... Jag var trött efter en intensiv vecka på jobb. By the way så är jag tillbaka på min vanliga avdelning nu igen. Det är skönt! Har dessutom två nya inskolningar. Det ska nog gå bra det!!
Då återgår jag igen till helgen! Lördagsmorgonen började med att vi gick och handlade nybakade bullar som vi sedan åt hemma hos Johan. Vi bestämde oss för att visa Banne "staden" och traskade några meter in till affärerna och centrum. Regnet närmade sig och vi beslöt oss för att ta en slappeeftermiddag inne istället för att åka till Hällevik. Johan lagade god middag till oss och jag och syrran gjorde oss redo för kvällens fest med tjejerna.
Tog tåget in till Kristianstad där vi förfestade hos Carro. Alltid lika skoj att träffa mina kära pluggkompisar. Håller med som Anna skrev i sin blogg. Innan träffades vi i stort sätt varje dag, nu blir det mer sällan. Men vi måste hålla kontakten!!
God dricka, mkt skratt och snack sedan begav vi oss till Banken! Utanför träffade jag Oksana, Chippens flickvän. Hälsade på henne och så... Där inne så uppträdde MÅNS!!! Han var duktig, både på att sjunga och dansa! hihi
Jag fick faktiskt ögonkontakt med honom hihihih, Fråga själv Anna!!! Jag dog nästan! hahahha
Nä, vi stod längst fram och det var riktigt skoj!! Bra ös!
Slutsats: en riktigt nice kväll med tjejerna och Måns var ett plus!
Älsklingen kom och hämtade oss sedan! Söndagen blev slö. Vi gick en mysig promenad längs hamnen, satte oss i solen och njöt. Kvällen spenderades i Hällevik där vi hejjade på Mjällby!
Tack tjejer, syrran och Johan för en underbar helg!

 







Nu orkar jag inte lägga in fler, ska ringa Johan nu sen sova...

Förresten: Mammi, Syrran och Jag har varit en runda på Malmöfestivalen. Man måste ju upp och äta och kolla lite.
Vi åt texasburgare idag!! mums! Imorgon ska vi upp och se Lena och Orup och käka såklart!!!

Sov gott!  Fan vad jag saknar dig Johan! Vi sågs ju nyss, meeeen det hjälper inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela