Sofie

går mot slutet...

Publicerad 2009-12-30 14:48:50 i Allmänt

Då går vi mot slutet på år 2009...
Får kolla tillbaka på bloggen vad som hänt under det gångna året.
Både glädje och sorg har blandats...

Händelser att minnas:

♥ I Januari tog jag examen och började jobba på riktigt. Har varit där ett helt år, och nu den 4e januari börjar jag   på nästa ställe! Fått fastjobb!!
♥ I Februari träffade jag Johan. Förra året gjorde jag ett frågeformulär här på bloggen, en fråga var vad jag helst vill ha nästa år. Då skrev jag pojkvän.. hihih Det gick i uppfyllelse:)
♥ Jag fick en stor egen lägenhet i Malmö!
♥ Kalmartrippen hos Vicke och Robban
♥ Sommarminnen: EM på Gustav i Öltältet, Kristianstaddagarna, Malmöfestivalen, Midsommar hos Chippen och Oksana, Grillkvällar och möllankväll med Mammi, Ugglasrevy med Johan, Fester i Krstad
♥ Ronneby med Mamma och Christina, Diggiloo
♥ Ullared med syrran
♥ Alla Blekinge och Kristianstadvisiter
♥ Jönköping hos Johans syster med familj
♥ Min första betalda semester!!!!
♥ Måns på Banken med tjejerna
♥ Idol på Malmöarena!
♥ Helg i HBG, sommarfesten i Ingelsträde

Satt just och kollade tillbaka i bloggen. Mycket roligt har förgyllt mitt år. Detta var några gobitar.
Det största är att jag är glad över att jag träffade Johan en partykväll i Februari. Har fått många nya
minnen tillsammans med honom och fler ska det bli!!
Min familj är frisk och nära och kära likaså!!!

Det som jag saknat år 2009 är mina vänner i Krstad. Det "nära" livet vi levde där, spontana fester eller luncher på stan... Träffas ju inte alls som vi gjorde innan..Men försöker iaf... Bara att inse att en ny fas i livet har startat och jag måste hänga med på det... Sakta men säkert... Svårt att ha levt så i över 3år...


Jag har varit uppe hos honom sedan i Lördags. Idag åker vi ner mot Malmö där vi ska fira nyår och ta det lugnt.
Här uppe har vi umgåtts med hans föräldrar, syskon och systerdöttrar. Lagat god mat och bara haft det mysigt.
Inte så ofta vi får spendera så många dagar på rad tillsammans. Blir alltid annars fre-sön.
Nu blir det över en vecka och Sofie är glad :) hihih
Jag har även varit inne en runda i Krstad där jag träffade Frida en runda...

GOTT slut och ett GOTT nytt      år ♥
Hoppas på ett bra 2010!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela