Sofie

Grått och trist

Publicerad 2009-12-08 20:10:28 i Allmänt

Jag tycker det är grått och trist. Kan inte solen titta fram lite??? Lite solljus hade gjort så himla mkt...
Det är mörkt när jag åker hemifrån och mörkt när jag kommer hem...

För några veckor sedan när jag och syrran var hos Johan i Sölvesborg var det fint väder.
Här kommer några mysiga sol bilder:)  Man får drömma sig tillbaka


Fin utsikt!!




Vi gick en promenad i det härliga vädret. Sedan satte vi oss vid hamnen
och solade lite!!!! Mysigt värre!


Idag har jag varit hos mormor och gjort hennes dag. Hon blev jätte glad. Roligt
när man kan hjälpa till med saker som glädjer de gamla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela