Sofie

någon har dött nära mig och här sitter jag, en bit bort...

Publicerad 2009-12-14 22:07:01 i Allmänt

Fick nyss ett sms av en kompis som undrade om jag märkt något polispådrag i min gata.
En man har hittats död i en trappuppgång på min gata nu ikväll... Läskigt.
Jag har inte märkt något alls, men öppnade balkongdörren och kollade ut, då såg jag avspärrning och massa poliser lite längre bort...
Usch... Undra vad som hänt? Uppgörelse?
Får läsa i tidningen imorgon...

http://sydsvenskan.se/malmo/article599453/Man-hittad-dod---brott-misstanks.html


Då var jag hemma i Malmö igen... Har haft en mysig helg uppe hos Älsklingen. Fredagskvällen bestod av god mat och idolfinalen!! Hejjade på Erik, men Calle var grym han också...
I Lördags var det fullt ös.. Tog oss in till KRstad där jag hälsade på Emelie. Hon klippte mig och gjorde lite ljusa och mörka slingor!! Sen gick jag och JOhan på stan lite... Umgicks med Frida och Fredrik och sedan åt vi på en restaurang...
Kvällen spenderades hos Åsa och Eric, julfest!! Det var trevligt, roligt att se de gamla pluggkompisarna igen!
Året har gått fort och mkt har hänt. Fått jobb, köpt hus, flyttat, blivit mamma, gravid osv...

I fredags hade vi Lucia på jobb. Mitt första luciafirande. Det var mysigt och barnen var duktiga!!
Roligt :)
Jaja, nu ska jag hoppa ner i sängen... Är frusen, men det är inte så konstigt, det är ju riktigt kallt nu...


Fan jag tycker det är jobbigt att åka hem från dig... Suck...

Kommentarer

Postat av: Majsan

Publicerad 2009-12-15 01:54:53

Ja du man kan verkligen undra vad som händer i vår värld.... Var ju bara tvungen att höra så det inte var i din trapp det hänt.Usch och fy att behöva vara med om det!

Vi får ses snart gumman.....

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela