Sofie

I´m back...

Publicerad 2009-02-27 22:26:05 i Allmänt

Då var jag tillbaka igen.. Mitt iveckan är mitt liv inte så roligt... Jag jobbar, äter, tränar och sover. Gör inte så mkt annat. Hade önskat att jag orkat och hunnit träffa massa vänner och göra annat skoj.
Men jag är såå trött när jag kommer hem från jobb, dagarna är långa och krafterna är NOLL.
Hoppas det blir bättre nu när jag får rutin på veckorna och förhoppningsvis vänjer mig vid mornar och de långa dagarna.

På Måndag får jag mina nycklar! Wihoo! Ska bli mys att flytta till eget! Det går rätt mkt pengar nu med flytten...
Möbler köps, ska beställa internet, adressändring o massa annat... Det går pengar, men sånt får man ta!
Möbler köper jag förhoppningsvis inte för ofta. Får ha detta ett tag nu. Men nu har jag snart ett helt hem som jag (Hoppas jag) trivs i.

Imorgon förmiddag blir det träning med syrran. Sen ska vi nog till stan en runda hoppas jag. På kvällen ska jag och mamam till Marlena. Ska dricka lite vin och umgås med några av mammas arbetskamrater. Ska bli trevligt!!

Helgerna är guldvärda! Vila, vila och slappa!!! Man är bortskämd med sovmornar som student... Men det är skönt att slippa tänka på allt plugg som man alltid har hängande över sig när man pluggar..

Helgerna är bra, men det är även mitt jobb.. Mina kolleger och mina små barn!!

  Fan man känner sig frächare och friskare med lite brun färg! Sol vill jag ha! I eftermiddag har det varit rätt skönt och fint väder!

 Vicke, Johan och Jag på Banken i somras... Vi hade många underbara sommarkvällar där!

 Grillning hör sommaren till!! Här grillar Fia, Vicke, Stin, Mange, Jag mfl...

Jaja nog om detta nu.. Får sluta drömma mig bort... Ska snart sova istället.. Trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2009-02-27 23:16:28

i sommar får vi umgås :)

Postat av: Majsan

Publicerad 2009-02-28 09:40:34

Lycka till på träningen och gör inte av med för mycket pengar på stan...Så se svi i kväll...

Kram

Postat av: Vicke

Publicerad 2009-03-02 21:40:37

mera grillning!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela